02177355340 - 02177358665 info@t-dco.ir
بستنی هندوانه 🍉
بستنی هندوانه 🍉

بستنی هندوانه 🍉

فصل هندوانه فرصت خوبیه تاانواع دسرها روبا این دوست داشتنی خنک درست کنیم.اگه حوصله کنید دو روش خیلی ساده برای تهیه بستنی هندوانه ای برای شماداریم:

🍉روش اول

تخمه های هندوانه را جدا کرده و هندوانه را  درون مخلوط کن ریخته و میکس کنید. پوره هندوانه را درون قالب مورد نظرتان بریزید. چند عددشکلات چیپسی داخله رقالب بریزید که شبیه تخمه هندوانه بشه. قالب را درون فریزر قرار دهید تا کامل یخ بزنه.طالبی را پوست گرفته و درون مخلوط کن پوره کنید. بعد از خارج کردن قالب از فریزر آب طالبی را روی هندوانه های یخ زده ریخته و چوب بستنی را درون آن قرار دهید.دوباره قالب راداخل فریزربذارین تا کامل بسته بشه.

🍉🍉🍉🍉🍉🍉

🍉روش دوم:

بستنی هندوانه و بستنی طالبی را در دمای اتاق قرار دهید تا آب شود. چیپس شکلاتی را درون بستنی هندوانه ای مخلوط کرده و درون قالب بریزید. قالب را درون فریزر قرار دهید تا کاملا ببندد. بعداز بسته شدن لایه اول،لایه دوم یعنی بستنی طالبی را روی آن ریخته و چوب بستنی را درون آن قرار دهید. مجدد قالب را درون فریزر بگذارید. برای خارج کردن بستنی کافی است چنددقیقه در هوای اتاق قرار دهید.نکته: اگر بستنی هندوانهدر دسترس تان نبود می توانید از بستنی توت فرنگی استفاده کنید.

به همین سادگی 🍉

به همین خنکی 🍉